Translate

1 Şubat 2012 Çarşamba

Feyzi Keskin











Feyzi Keskin den evlenen oğluna ve gelinine şiir yukarıda

Feyzi Keskin annesiyle

öğretmenim

öğretmenim anne kucağından geldim. 
ilk sevgiyi sizden aldım, 
cahillikten uzak kaldım 
değerlisin öğretmenim.

 harf öğrettin hece buldum,
 ilim yuvasına daldım,
 binbir türlü sanat aldım ,
 değerlisin öğretmenim.

 okul nedir bilemezdim,
 arkadaşı bulamazdım,
 elime kalem alamazdım,
 sen öğrettin öğretmenim.

 acı tatlı ömrüm gecer, 
şiir köşeleri acar, 
şair keskin bir gün göçer,
 hatırlayın öğretmenim...



SAHİPTİR

Kurşun atanların sonu gelecek
Mehmetçikler bedelini alacak
Vatan elbet sonsuz kalacak
Askerimiz vatanına sahiptir

Sınır boyu askerimiz sarılmış
Kahpe düşmanlara hesap sorulmuş
Hainler mağaralarda vurulmuş
Askerimiz vatanına sahiptir

Atam bırakmıştır bize bu izi
Elimde bayrağım namus sözü
Düşmanlarımızın toprakta gözü
Askerimiz vatanına sahiptir.

Keskin şehit yavrkun seni bekliyor
Gözünde kanlı yaşı gizli saklıyor
Göğsünde fotoğrafını kokluyor
Askerimiz vatanına sahiptir.

               Demirkapı köyü
                 Feyzi Keskin
Şehidimiz Muharrem Yalanız ın Anısına Hitaben Yazdığı Şiir
Tel: 0466 5912162

             YANIYOR

Köyüm Demirkapı Artvin ilimiz
Selamolsun Şavşat bizim gülümüz
Gözümde kanlı yaş belli halimiz
Kahrolsun İSRAİL  içim yanıyor

Evleri yıkılmış yuvasız kalmış
Hastane sokaklar cesetle dolmuş
Nice yaralılar ilaçsız kalmış
Kahrolsun İSRAİL içim yanıyor

Açılsın kapılar yardımlar gitsin
Zenginler derneklere eller uzansın
Yaradan İSRAİL e mezar kazıtsın
Kahrolsun İSRAİL içim yanıyor

Camiler yıkıldı çocuklar öldü
Nice yavrularım anasız kaldı
Şair Keskin onları mevlaya salsın
Kahrolsun İSRAİL içim yanıyor

              Demirkapı Köyü
            Feyzi Keskin
         İsrail zülmünü dile getirdiği şiirinden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ilıcak köyü tarihçesi Fahrettin Balcı

 Ilıca köyü tarihçesi hakkında araştırmalar yapan köyümüz emekli öğretmenlerinden Fahrettin balcı'nın bu araştırmasını sizlerle paylaşıy...