Translate

17 Mart 2013 Pazar

Gürsel Balcı





Sınırdaki Sır





KİTABIN FİLMİ TRT TARAFINDAN ÇEKİLMİŞ OLUP 4 BÖLÜMDÜR İZLEMEK İÇİN

Gürsel Balcı
Sayfa6 Yayınları
Edebiyat (Roman - Öykü) Yerli \ Roman
344 Sayfa
3. Hamur
Ciltsiz
14.0x22.0
ISBN :9789751033017
Satış Durumu: Satışta
Liste Fiyatı : 20,00 TL (KDV Dahil)
İndirimli Fiyatı : 16,00 TL (KDV Dahil)



 KİTABA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

  KİTABIN FİLMİNİ İZLEMEK İÇİN KAFKASYA BÜYÜK SÜRGÜN TIKLAYINIZ                                       

  KİTABIN KONUSU

Artık sevdikleriyle arasındaki tek ortak nokta gökyüzüydü.
İkinci Dünya Savaşı'nın ardından Türkiye ve dünyanın ekonomik buhranda olduğu zor yıllar.... Rusya ve Türkiye arasındaki politik ve askeri gerginliklerin tam ortasında kalmış bir sınır köyü:
Artvin'in Şavşat ilçesine bağlı Demirkapı...

Açlık sınırında yaşayan köylüler geçimlerini sağlamak için tüm güçleriyle çalışmaktadır. Kendi halinde bir adam olan Rüstem de, eşi Safiye'yle birlikte tarla işlerini yürütmekte, ara sıra da ticaret için komşu köylere gidip gelmektedir. İşlerinin düzelmesini çekemeyen bazı köylüler onun Rus casusu olduğu dedikodularını yayar. Ve Rüstem bir gece evinden alınıp köy yakınındaki birliğe götürülür. Safiye, son görüşü olduğunu bilmeden sarılır kocasına, sonraları, üç çocukla onsuz kalacağımı bilsem daha sıkı sarılırdım, diye düşünecektir.
O puslu gecede, gizemli bir şekilde ortadan kaybolur Rüstem. Bazıları onun Rus casusu olduğuna ikna olur, bazıları Türkler tarafından öldürüldüğünü düşünür, bazıları da masum olduğuna ve yaşadığına inanır, en çok da Safiye. Gerçekler ise bir gün elbette ortaya çıkacaktır.

Gürsel Balcı'nın gerçek bir olaydan etkilenerek kaleme aldığı
Sınırdaki Sır, gözyaşları ve hasretle örülü, çam ve pelit kokan gizemli bir hikâye.
(Tanıtım Bülteninden)

3 yorum:

  1. Büyük bir gurur duydum sevgili arkadaşım, köylüm ve değerli kardeşim Gürsel'in bu başarısından...

    beş yıl aynı sınıfta okuyup, aynı yıl beraber bitirdiğimiz ilkokul arkadaşım. o okulu birinci olarak, ben ikinci olarak bitirmiştik. notlarımız eşitti aslında, ne ki birimizin yıl sonu bitirme sınavlarını birinci olarak bitirmesi gerekiyordu. bunu tespit için öğretmenimiz Dursun TOPÇU aramızda bir türkü yarışması düzenledi, okuttu ve sevgili Gürsel'in türküsünü benden daha çok beğenince birincilik ona gitti.

    yıllar sonra onun başarılarını duyunca bu sonucun iyiki de böyle olduğuna sevindim. yıllar önce şavaşt-hopa yolculuğu yapmıştık, mezun olduktan sonra oraya kadar göremediğim kıymetli kardeşimi, ondan sonra da göremedim bir daha ne yazık ki.

    şimdi böyle güzel bir roman yazdığını görünce çok sevindim ve büyük bir merak saldım. umarım ilk fırsatta alıp okuma imkanı bulabilirim.

    başarısının devamını temenni ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada ismimi yazmayı unuttum, googledaki nick ismiyle çıkmış. Ben lagunet mahallesinden Enver SEÇKİN. köyde ismim Selahaddin olarak bilinir.

      Sil
    2. yorum yaparken alttaki pembe kutuyu acarak ADI URL yazan bolumu secerek devam edebilirsiniz

      Sil

Ilıcak köyü tarihçesi Fahrettin Balcı

 Ilıca köyü tarihçesi hakkında araştırmalar yapan köyümüz emekli öğretmenlerinden Fahrettin balcı'nın bu araştırmasını sizlerle paylaşıy...