Translate

1 Ekim 2009 Perşembe

Ilıca Köyü Cinalin En Yaşlısı


YENİ VİDEOLAR ILICA KÖYÜ (CİNAL)





Zakaret mahallesinden Cafer Odabaş  2013 itibarı ile en yaşlı kişi    Kendisine hayırlı uzun ömürler dileriz.










--------------------------------------------------------------------------------------


Ilıca Köyü cinal de Ekim 2009 İtibarıyla Yaşayan en Yaşlı İnsanı 97 Yaşındaki İsmail Sancar
Hayırlı Uzun Ömürler Dileriz
Kamera: Emre Topcu 2009

Sevgili israfil dedemizi tam yüz yaşında kaybettik 2011 yılında hakkın rahmetine kavuşmuştur Allah sevenlerine sabırlar kendisinede ğani ğani rahmet eylesin

7 yorum:

  1. ben sevim Sancar GEÇKİN bu akşam çok duygulandım sağ olun size sonsuz teşekkürler amcamı vidyoda izleme şansı buldum keşke benim annem ve babamın zamanındada böyle kolaylıklar olsa idi.azda olsa izleme şansı bulurdum amcam aslında bir canlı tarih konuşturup kayda almak lazım..

    YanıtlaSil
  2. ben elfinaz meydan benda çoğ duygilandım ayni sefo dayiya donmiş allah omur versin

    YanıtlaSil
  3. GÜRHAN SANCAR28 Nisan 2010 15:25

    Sayın Topçu
    Sitede köy sakinlerine verdiğin saygıdan ötürü sizi kutlarım başarıların devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Büyükbabamız İsmail SANCAR'I Kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.Büyükbabamızdın babamızdın kardeşimizdin arkadaşımızdın yoldaşımızdın kısacası Büyükbaba bizim herşeyimizdin.Sanmaki seni unutacağız bizde yanına gelene kadar seni her zaman anıyoruz anacağız Cenabı-ı ALLAH'tan rahmet diliyoruz Ruhun Şad olsun. Asiye Gürhan Berkay SANCAR

    YanıtlaSil
  5. bende ismil ddemi hiç tanımaım ama arvinde de bir amcam olduğunu duyduğumda çok mutlu oldum babamda amcasını gitti ziyyaret etti ama ve çok mutlu olmuştu ama çok kısa sürdü mutluluğu çünkü babamıda amcasından kısa bir süre sonra kaybettikben hiç tanımadım uzakta olsa amcamı allahtan rahmet diliyorum

    YanıtlaSil

Ilıcak köyü tarihçesi Fahrettin Balcı

 Ilıca köyü tarihçesi hakkında araştırmalar yapan köyümüz emekli öğretmenlerinden Fahrettin balcı'nın bu araştırmasını sizlerle paylaşıy...