Translate

1 Şubat 2012 Çarşamba

Sevim Sancar (Geçkin) Şiirleri


Sevim Sancar (Geçkin)


 ŞAVŞAT

UZAKLARDA OLSANDA ,SEN HEP İÇİMİZDESİN..
 EY GÖZÜM NURU GURURUM ŞAVŞAT
 HER NE KADAR SANA GELEMESEMDE .
 SANA GÖZ DİKENİ VURURUM ŞAVŞAT.

 KISKANIRIM EZELDEN GÜZELLİĞİNİ.
 BOZAMAZLAR SENİN TAZELİĞİNİ.
 GÖRMEDİM DÜNYADA BİR BENZERİNİ.
 SANA UZANAN ELLERİ KIRARIM ŞAVŞAT.

 BİR FİDANIN BİN KİŞİYE BEDELDİR .
 ÇORUH KENARLARI KUMLUDUR SELDİR
 SANA GÖZ DİKENLER HAİNDİR ELDİR
 SANA DOKUNAN DİLLERİ YOLARIM ŞAVŞAT..

  GURURLUYUM MUTLUYUM .
 ADINLA UMUTLUYUM.
 BAŞIM DİK YÜRÜYORUM.
  ÇÜNKÜ BEN ŞAVŞATLIYIM.

                         Sevim Sancar (Geçkin)


O BENİM MEMLEKETİM

DAĞLARIN ARKASINDA
 UFUKLAR ÇARŞISINDA. 
AĞAÇLAR ARASINDA.
 O BENİM MEMLEKETİM

 DERE TEPE DEMEDEN
 DÜZ YAMAÇ DİNLEMEDEN. 
BAZEN YEMEK YEMEDEN. 
BOŞ YERE EMEKLERİM.

 SOĞUK SULAR AKARKEN. 
KIŞIN SOBA YAKARKEN 
TİPİ BORAN ÜFLERKEN. 
TUTMADI DİLEKLERİM. 

TER SIRTIMDAN AKARKEN .
 GÜNEŞ UFKA BATARKEN. 
ANİ YAĞMUR YAĞARKEN.
 DURMADAN PANİKLERİM. 

SEVİM SANCAR GEÇKİN



BEYAZ ARTVİN 

Karakış olupta karlar yağınca 
Beyaza bürünür her yanın Artvin 
Tipi üfleyipte ahşap evi sarınca
 Gelinlikler giyerağacın Artvin

 Ahenkli ahenkli yükseklerden bakarsın 
Ay gibi parrlar şimşek gibi çakarsın 
Yazın güneş gibi sıcağınla yakarsın.
 Ana gibi rahat kucağın Artvin 

Kıvrıla kıvrıla gelir yolların 
Dünyaya uzanır senin kolların 
Yaylaların derelerin göllerin 
Her derde devadır suların Artvin.

 Çoruh nehri bulanarak akarken 
Yavaş yavaş güneş ufka batarken . 
Anam Babam taaa bağrında yatarken. 
Toprağın çekiyor geriye Artvin. 

SEVİM SANCAR  (Geçkin)
 ILICA KÖYÜN

Annem 
Her sabah uyandığım da 
Seni görürdüm yanımda. 
Senin ak sütün vardır .
 Benim damarlarımda.

Sen benim gören gözüm 
Konuşan tatlı sözüm 
yürüyen ayağım dın 
Yıkılmaz dayanağımdın Annem. 

Yazık ki erken gittin,
 Sen beni terk mi ettin, 
Özledim çok özledim d. 
Dönüp bakmadın Annem.

Sana borcumu ödiyememki 
YOLUNA kurban adıyamam ki 
Artık ben sana hiç gelemem ki 
Sen benim canımdın Annem. 
                   SEVİM SANCAR  (Geçkin)
                       Kubavur ILICA KÖYÜN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ilıcak köyü tarihçesi Fahrettin Balcı

 Ilıca köyü tarihçesi hakkında araştırmalar yapan köyümüz emekli öğretmenlerinden Fahrettin balcı'nın bu araştırmasını sizlerle paylaşıy...